Rafaela Dražić je nagrajena oblikovalka vizualnih komunikacij, priznana za svoje delo s kulturnimi in nevladnimi organizacijami po vsem svetu. Je kreativni um, ki stoji za grafično identiteto 28. bienala oblikovanja.
Kaj vas je navdihnilo pri ustvarjanju grafične podobe za BIO28?
Zanimale so me ideje skrivnega, neprijetno tujega in skrivnostnega. Zato sem se odločila, da občinstvu ne podam "ključa", saj sem želela ustvariti nekaj, česar se ne naveličaš po pol
minute gledanja.
Lahko opišete svoj ustvarjalni proces oblikovanja za ta projekt?
Preden sem prišla do faze 3D modeliranja, sem naredila sem veliko ročnih risb, česar sicer ne počnem pogosto; nato je Jakub Wróblewski čudovito izvedel te ilustracije. Preprosto sem čutila, da je to edini način za dekonstrukcijo cvetlice kot motiva in njenih simbolov.
Kako mislite, da grafično oblikovanje vpliva na celotno izkušnjo bienala, kakršen je BIO28?
Oblikovanje te lahko vodi v različne smeri, kar je njegova najboljša lastnost.
Za BIO28 sem se odločila oblikovati vizualno identiteto v treh fazah, ki jih imenujem, “Korenine", "Cvetenje" in “Kompost”, namesto da bi se držala ene same enotne rešitve, ki bi se reproducirala od začetka do konca prireditve.
Kako vključujete temo "Dvojni agenti" v vaše grafično oblikovanje za BIO28?
Razmišljala sem o rožah kot prenašalcih kompleksnosti. Na primer, lahko so tako zdravilo kot strup.
Ali govorite jezik rož?
Seveda ga.
Ali bi lahko obiskovalcem BIO28 priporočili naslednje:
Knjiga: Pesmi, avtorica Katalin Ladik
Film: Playtime, režiser Jacques Tati
Pesem/Izvajalec: Through The Looking Glass, izvajalka Midori Takada
-
www.rafaeladrazic.net